Saturday 17 December 2011

To MY PRINCE

 
 
 
Dengan cinta saya kenal kesakitan..
Dengan cinta saya kenal air mata..
Dengan cinta saya kenal kesabaran..
Dengan cinta saya kenal ketulusan..
Dengan cinta saya kenal kesedihan..
Dengan cinta saya kenal kegembiraan..
Dengan cinta saya kenal gelak tawa..
Dengan cinta saya kenal erti perkongsian..
Dengan cinta saya kenal rasa dicintai..
Dengan cinta saya kenal rasa mencintai..
Dengan cinta saya kenal erti disayangi..
Dengan cinta saya kenal erti menyayangi..
Dengan cinta saya kenal semuanya..
Kerana cinta itu hadir dalam diriku..
Setelah hadirnya kamu..
Terima kasih kerana memberi saya peluang 
untuk kenal banyak benda melalui cinta kamu...

I LOVE YOU SO MUCH AND I AM REALLY MISS YOU...TRULY..DEEPLY....IN MY HEART...
credit to my love..AHMAD RIDZUAN BIN MOHD.NOR



No comments: