Tuesday 15 November 2011

Prince of My Heart,,,

 

Izinkan cintaku berbunga dihatimu...
Biar ia terus mekar menjadi kenyataan...
Ku takkan bersuara walaupon dirimu kekurangan....
Hanya setiamu ku harapkan...
Ku tak akan menduakan walau ada yang menggoda...
Hanya ku pinta dirimu setialah selamanye sehingga abadi cinta ini..
Kuharapkan tiada kehancuran dalam cinta kita..
Andainya hatimu seperti hatiku...
 


 
 
Aku tidak sempurna...
Aku perlukanmu untuk menyempurnakan hidupku....
Tiada sebab mengapa aku mencintaimu..
Kerana aku mencintaimu kerana kamu adalah kamu..
Badai yang pernah menimpa tidak sedikit pon berjaya mencambahkan rase benci kepadamu...
Malah kasih dan cintaku semakin bertambah kerana aku tidak mampu melihat kau bersama yang lain..
 
 
Aku tidak mampu memberi kebahagiaan sama seperti kebahagiaan yang pernah kau beri padaku....
Tapi aku berharap semoga kasih sayangku mampu membahagiakan kamu...
Andai kamu tidak menganggap hubungan ini serius dan hanyalah sekadar untuk suka2,
Tinggalkan aku sebelum aku menanam harapan dan impian yang terlalu tinggi....
Pedihnye hati bila orang yang kita sayang pergi meninggalkan kita..
Namun lagi pedih hati sekiranya kita mencintai orang yang tak pernah mencintai kita..
 
Semoga cintamu tulus..
Sepertimana aku mencintaimu dengan tulus....
Credit to AHMAD RIDZUAN BIN MOHD.NOR....

AKU SAYANG KAMU SELAMANYA...

YaAllah..Andai dia jodohku,mekarkanlah kasih dan cinta kami ini..
Tapi andaikata dia bukan jodohku,jauhkanlah dia dariku YaAllah..
Jarakkanlah hati kami YaAllah..
Supaya aku lebih bersedia menerima pemergiannya...
Padamkanlah rasa kasih dan cintaku ini terhadapnya sekiranya dia bukan diciptakan untukku...
Semoga kebahagiaan akan sentiasa mengiringinye..
Tiada ape yang boleh membahagiakan diri kita selain melihat orang yang kita sayang bahagia disamping orang yang disayanginya.......


~END~

No comments: